January 25, 2009

Just for a Night (Prologue)



The wind is chilly but feels warm when you are walking around downtown in Iloilo City.

It was the night before Dinagyang (A Night before Christmas rip-off ^^,). I was in my house doing exactly nothing, reading the old Harry Potter books that my sister owns. Finished reading Book 1 and 2. Some of my high school friends text me "Malagaw ta karon!

Linte, natamad na ko mag English. =p Hiligaynon na lang ta di ah.
Journal entry lang mga tol, pag text nila. Nag ligo ko. Pag Ligo ko. Nag Ilis ko.
Pag ilis ko. Nag lakat ko. Pag lakat ko. Lakat man dyapon. Pag tapos lakat2x. Nag Lagaw.
End.

Nag stay lang ko anay sa apartment (sa mga close ko, bal-an nyo man kung diin ah).
Ra to si Pia kag si arts. Ga panghimus kay malagaw man sila raw kay ga text na c kha.

Naglakat na ang duwa, nag abot dayon sa apartment si Nestor kag King, mga darb ko sa school.
Nag gitara lang kami sa isa ka oras, nawili ko ti nalipat ko sugaton isa ko na mga mego kang highschool.

Tapos na sa pag charge cellphone ko bago ko nakita na puno na gali and inbox ko sa mga messages. Gina pa to gali ga hulat si John sa Petron. Sinugat ko sya.

Tapos nagplano, la kami kabalo kung anu ang himuon. nag decide na lang kami na makadto sa MC's kay ra to mga barkada ko. Pag abot namon. La man sila! Diin sila nag kadto man?

Wala naman kami ubrahon ni John, nag decide na lang kami na magkadto sa downtown, ma lagawlagaw or mangita baye.. ^^, ahem.

Sa atrium naman, nag text si Eric na kung diin na kami. Nag hambal na lang ko na kadtuan sya namun sa Rizal kay lapit man lang.

Sa may balay day Eric sa Rizal, lapit sa atrium. Ga linupok ang music halin sa mga dalagkuan na nakapatong-patong na mga sound systems.
Nag Inom kami kay mas mahal abi sa gwa, Red Horse Stallion nila tag 38! Kag sa flow tag 50 ang 500 ml! wha..

Tatlo lang kami nag inom, 3 ka red horse kag 1 ka lapad sang generoso kag 1 man ka lapad sang tanduay. Balong na kami pag tapos ubos sang tanan.

Nag sululuka isa ko ka upod, hipos lang ko kung sino.. ^^,
Gusto ko mag suka that time, galing problema, wala may ma gwa. Gina-protektahan man ko sang akon jacket sa hangin para ok lang pamatyagan ko biskan sakit na ulo ko.

Ga ligid ligid na kami sang pag text ni Edwin kag Zegg na ara na sila sa fountain monument lapit sa may Capitol. Biskan Hubog, gin sugat sila namon mga 11:30 pm.. haha

To kami nag balik dyapon sa may balay ni Eric, nag padugang 1 pa gid na lapad sang tanduay kag chaser na red horse. Inom kami liwat. Dead na kami na tatlo, balong ang duwa. Overall hubog ang lima. =P

Nag decide kami na mag lagaw sa downtown, i skip ko lang ah, natamad na ko mag type.

Sa rizal lakat namon pa San Ag, Sumulod sa Mc's Chicken House nagpamati banda.
Sa Mc's gin lakat namon pakadto sa Mang Luis para maumpawan kami lingin ulo. Nag Kaon tapos nag decide na mapa smallville.

Sa next ko lang i-post ang natabo sa smallville kay damo nag kalatabo. Basta may na meet ko na girl and damn. She's hot, not to mention ga sinag ang pag ka puti nya sa dance floor. Gwapa xa, pro 5'5'' lang or so ang iya nga height but it doesn't matter. La ko kabalo kung she likes me but certainly she is holding my hand.

That's all for this post. Hope you can catch up.
Ang Part 2 ya ni sa buas lang ah.. ^^,

No comments:

Post a Comment

A Song for You

The stars are bright, I think I miss you wondering what you're up too.. You have this charm, and I don't know it's pulling m...