March 5, 2009

MoyMoy Palaboy


haha (period)

Sikat sila gali sang una sa youtube? kita ko lang sila abi sa bubble gang. GIn hambalan lang ko abi ko sang mego ko na sa internet sila halin.

damo sila kabuangan, gina pang lip-sync nila ang mga kanta na gusto basi nila himuan (music video?) la lang ko kabalo pro hangayan man sila ah.

kung pamungkuton mu ko kung anu gid sa mga video nila ang nagpatawa sakon, ang mahambal ko lang ang volare nila. daw matawa ka sa umpisa pa lang biskan hinay pa ang empo, pag dasig na! (whahahahaha) tapos sa tungatunga nag giling pa ya ang tiya nila.. you rock tita!

kung gusto mo makita ang mga videos nila kadto lang kamo sa www.youtube.com (tani gin saylo na nila sa www2 kay bug at na ang daan na www tapos damu na virus kag hackers) tapos sa youtube type sa searchbox nila ang moymoy palaboy then hit enter.

that's all mga tol. check nyo lang ang tripping nila ah.

No comments:

Post a Comment

A Song for You

The stars are bright, I think I miss you wondering what you're up too.. You have this charm, and I don't know it's pulling m...